Rodzaje i zastosowanie termodruku

Możemy wyróżnić dwa podstawowe rodzaje druku stosowanego na podłożu elastycznym, takim jak np. drukowanie etykiet, jet to druk termiczny oraz druk termotransferowy. Obydwa z nich często stosowane są w znakowaniu produktów, jednakże każdy posiada inny rodzaj przeznaczenia oraz walory praktyczno- techniczne.

Metody termodruku na miarę wymagań profesjonalistów

termodruk w WarszawieObecnie możemy wymienić mnóstwo technologii druku, które umożliwiają nam tworzenie grafik na praktycznie każdego rodzaju powierzchni, zaczynając od stali poprzez skórę i zamsz, kończąc na foliach do znakowania towaru oraz etykietach. Rozwój technologii pozwolił na zmodernizowanie definicji tradycyjnej poligrafii, przez co powstały takie technoliogie druku jak: grawerowanie laserowe, sitodruk, druk cyfrowy oraz druk UV, technika domingu, tampodruk oraz druk termiczny i termotransferowy i wiele, wiele innych. Podłoże do druku termicznego czy też termotransferowegto stanowią materiały elastyczne takie jak folie, opakowania, tekstylia. Jedną z odmian termodruku jest technologia nadruków metodą hot- stampingową. Stosowana m. in. w zakresie wzornictwa, projektowania a nawet elementów dekoracyjnych aranżacji wnętrz. Trwałość oraz zastosowanie efektownych technik w druku hot- stampingowym sprawiły, że zyskuje sobie on zwolenników we wszelkiego rodzaju branżach począwszy od introligatorstwa przez fanów technik artystycznych takich jak scrapbooking aż do projektantów mody. Niebywałą zaletą technologii jaką jest termodruk w Warszawie jest możliwość doboru praktycznie każdego rodzaju powierzchni, która po poddaniu działania temperatury przy zastosowaniu folii holograficznej na matrycy pozwala na tworzenie intrygujących, oryginalnych projektów graficznych. Możliwość dodatkowego zastosowania rozmaitych technik procesów drukarskich takich jak bigowanie czy perforacja pozwala na uatrakcyjnienie wizytówek, zaproszeń okolicznościowych czy nawet stworzenie profesjonalnej oprawy prac dyplomowych. Szerokie pole wyboru zabiegów introligatorskich takich jak pozłacanie, tłoczenie czy dodatkowe warstwy laminatu pozwala na zaprojektowanie kreatywnych artykułów promocyjnych czy reklamowych, które bez wątpienia zapadną w pamięć każdemu.

Przy współpracy z doświadczonym specjalistą- grafikiem w marketingu mamy szansę stworzyć serię niecodziennych artykułów biurowych oraz gadżetów. Jak powszechnie wiadomo- to właśnie reklama stanowi najsilniejszą dźwignię handlu, dlatego pozwólmy sobie na wyzwolenie kreatywności, aby to właśnie nasz projekt przyciągał uwagę.